HEJJA FINLAND

Idag har jag inte fått ett skit gjort som jag skulle göra. Glömde att ta sprutan och de är icke bra. Ska dit på torsdag. OM JAG GLÖMMER DÅ BLIR JAG GALEN!

Mickes lillebror, elin och robin kom förbi så vi har spelat lite kort och druckit kaffe och även kollat på semin till eurovision songcontest. Jag fastnade för Finlands låt direkt. Sverige släng dig i väggen. haha.Men grattis till final platsen. Och grattis till finland oxå som är min favorit! 

Nu väntar vi bara på att CSI ska börja sen efter de är de hopp i säng. OM vi inte somnar i soffan som vi alltid gör och vaknar när klockan är 5 : ) haha!

Sen i morgon ska jag till norrtälje med världensbästamormor och köpa blomlådor till balkongen! Sen börjar jag jobba redan på fredag ( : ska blii så jäkla sköönt!

Sleep tight så hörs vi imorrn!



 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Skämtar du kvinna! Blanda Markoolio och E-Type och skicka det till Ryssland, nja jag är jävligt tveksam på det! Iof är inte Marlene eller va fan kvinnan heter inte värst vidare hon heller.....

2009-05-13 @ 16:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0