haha, pappa och msn = jag fattar ingenting av vad du skriver!

hahaha. sitter och snackar med pappa på msn. så frågade han hur de va. så sa jag att de va bra. sen skrev jag sj? haha han ba ska du åka tåg? hahahaha asså jag dör! sen råkade jag gör .p istället för :p han ba ppiller? hahaha rolig pappa.

Så jag sitter här i min ensamhet och garvar efter en tuff dag. först jobb från8-16 sen friskis vid 19 sen direkt efter de vid 20 beach träning. säger bara en sak. AS jobbigt stt springa i sanden juu. Men nu ligger jag i sängen och ska försöka sova är så himlans trött.

sleep tight.





Kommentarer
Postat av: anna

dax att uppdatera lite ???

2009-07-07 @ 17:16:06
Postat av: Anna

dax för lite uppdatering kanske????

2009-07-08 @ 08:47:02
Postat av: TaRa'

Läs texten innan du budar. 700kr kan jag inte köpa skorn till dig för. 90Euro kostar skorn. minder än 1200 går inte.

2009-07-13 @ 19:36:12
URL: http://lovesalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0