Linda&Sara i ett nötskal ( :

Vi har varit och ätit lunch med min familj, sen åkte vi hem till mig och la oss brevid varandra i soffan och kollade upp i taket. VAD SKA VI GÖRA? hela tiden är de vi säger, Nu sitter vi och lyssnar på "du kom som en vind" med Sofijah. Helt seriöst så kommer jag gå och dränka mig i toan snart. Har inge badkar så de får tyvärr bli toan. kanske kommer ta ett tag med de får de allt göra för just nu är mitt liv ett helvete. Inte sant?

Hatar att bli sårad,besviken & ledsen.
Jag hatar att känna skuld för nått man inte gjort!
Jag hatar att jag alltid har lätt att förlåta!
Jag hatar ibland att jag älskar dig..
Jag hatar att du aldrig vill lyssna.
Jag hatar att du aldrig kan förstå.
Jag hatar att du aldrig kan säga sanningen...
Jag hatar att du ljuger för mig..
Jag hatar att du går bakom ryggen på mig.

Det finn så mycket att säga..

SÅ LÄS & FÖRSÖK IAF FÖRSTÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0