jagsaknarfaktistdig..

Pratade med en gammal vän för ett tag sen. eller inte gammal vän, vi är fortfarande vänner men har tappat kontakten. Hon har betytt så himla mycket för mig och hon har alltid vart den som ställt upp.  Men efter sommaren för 1 år sedan så  gled vi isär som va väldigt synd. När vi väl är med varandra så har vi verkligen så himla roligt. skrattar alltid, hittar alltid på något roligt. När någon var ledsen så fanns vi alltid där för varandra.  Vi satt liksom ihop, de gick inte att sära på oss. trodde jag.. Tills dagen vi slutade prata med varandra.. Och nu när jag hörde hennes röst i telefon så inser jag verkligen hur mycket jag saknar henne.


xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0