torsdag

dålig uppdatering. Jag vet! Men jag har inte haft lust, så mycket som har varit så jobbigt. Men nu ska jag försöka lite iaf : )

jag kan berätta att jag har fått jobb : ) jippiiiii. Såååå himla glad. De är typ de bästa på en hel vecka. haha!

Sen har jag varit barnvakt varit med min kära vän antonia, myst med älskling och hjälpt mamma!

Snart tror jag nog att jag ska fixa i lägenheten, städa osv. De skulle faktist behövas. Sen ska jag ner till salongen där sari jobbar. Vi ska kolla på hårfärg till mig. Så nästa vecka sker en förändring i mitt hår. De känns väldigt skönt, för just nu hatar jag mitt hår!

OCH idag är de ju valborg. vad händer då? hmm inte mycket vad jag vet. Så jag och micke åker nog upp till min föräldrar och myser lite. Men de är inte bestämmt ännu, kanske blir kvar här i Rimbo och grillar med vännerna.

Nej nu ska jag gå och ta tag i mitt liv och städningen.

tjingeliiing.


Kommentarer
Postat av: JOhanna

vad roligt att du fått jobb, vart då? :) Puss

2009-04-30 @ 13:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0