till en mycket speciell lillebror

Det finns många speciella människor i mitt liv, men en som är mycket speciell i mitt liv är min lillebror som jag alltid kommer att ställa upp för. jag kommer att skydda honom i alla lägen, finnas där när han behöver mig! Jag tänker på honom varenda dag, hur de går för honom i skolan, och om hans kompisar är snälla osv. Min lillebror är en sådan känslig person, han bryr sig om allt och alla, han ställer upp för sina näraochkära när dom behöver hjälp. Han är såååå himla ödmjuk och såå himla goo. snäll, söt och helt fantastisk. Vad skulle jag göra om du inte fanns?

hoppas du läser så du förstår hur fin människa du är!

JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN / DIN STORASYSTER





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0