påsk09

Det var ett tag sen jag var här inne. Jag har haft en sådan bloggtorka. Men nu tror jag nog att den är tillbaka.

Min påskhelg har inte vart någe speciell, torsdagen spenderade vi hemma hos kesos föräldrar. Sen fredagen så gjorde vi inte heller så mycket om jag inte minns fel ? :p lördag bjöds de på god mat och påskägg hos mormor, och likadant söndagen hemma hos svärmor! Sen senare på kvällen så gick jag vidare till Antonia och nicke och drak några öl, spelade kubb och de bästa av allt var nog att sjunga karaoke tills klockan slog halv 2. Dagen därefter så blev kvällen bara lugn, precis som den blev idag.

Min påskpressent av älsklingen blev, ett jätte stort påskägg med massa produkter från thebodyshop och massa gelehjärtan ( : Man kan ju säga att man har världens bästa pojkvän iaf ; )

pics comes later.

nu ska jag försöka sova har tvättstugan i morrn.

sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0