en underbar lördag

Igår så bastade jag, micke, emma och chrille hemma hos mika. hur mysigt som helst, sen kom hanna och kandis förbi oxå : ) Sen så åkte vi ner till 100% för att festa vidare. han dock inte vara där så länge, men kul va de iaf. Sen bjöd antonia oss till efterfest. Huuuuur kul som helst. fast de var bara jag och micke som gick dit med antonia och hennes syrror typ. Sen kom mika och nicke hem mannen i huset : ) haha! Vi sjöng kareaoke och grillade lite korv ( : jag och micke kom nog inte hem förens 5 i morse? fyfan jag är helt sluut. Vad gjorde ni igår/helgen?

eller föresten! Vi var ju i mallorca. haha

Kommentarer
Postat av: Emma

snyggaste bilden!

Jaa ellerhur vi va ju i mallorca :D

2009-04-21 @ 11:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0