är det våren som har tittat fram tro?

Herregud vilket härligt väder! det har vart idag. Gick upp vid 10 tiden och tittade ut genom fönstret. Sol och vindstilla. Kunde de bli bättre? Åkte upp till mormor och kusin och åt lunch vid 11 sen var de bara att åka hem och tvätta. hade tvättstugan från 13 fyfan. Jag ville verkligen inte. Ville sitta ute i solen och bara njuta.

Men sen kommer mickes mamma och hans lillebror på middag ( : Pizza vart de såklart :) hehe. Men nu sitter jag här i soffan och kollar på "du är vad du äter" Att man inte kan tänka på vad man stoppar i sig? (ska jag säga) haha men jag äter inte så mycket gottgott längre faktist. haha. Måste ju tänka på beach 09 ; )




tänk och få ligga och gosa med en sånhär busunge varenda natt, ( : 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0