Onsdag

Sitter i soffan nu med mitt morgonkaffe och kollar runt lite på internet! Idag var inte en sån fin dag som jag trodde. när jag vaknade runt 6 i morse så såg jag solen och en klarblå himmel, men de var de inte sen när jag gick utt vid halv 11. : (

Så idag blire ändrade planer. Måste städa i våran hall idag. rensa bort alla vinterkläder/ skor sen ner och hjälpa mamma!
Hoppas oxå idag att vi kan åka in till uppsala och kika lite i affärer jag och micke på möbler till vardagsrummet. Vi är inte klara ännu vilket jag blir galen på. är inge kul att ta hem folk när vi bara har ten tv, tvbänk, soffa och en stor lampa. haha! Men man måste ju ha pengar oxå? intesant? : ) 
 
här kommer lite bilder från i helgen







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0