Det pirrar i min mage ( :

GOD MORGON


Micke ringde och väckte mig vid 9 även fast jag hade ställt fyra alarm på klockan så vaknade jag inte? :p
Det var nämligen meningen att jag skulle upp och springa, plantera blommor, diska, och dmmsuga innan jag ska iväg på min första arbetsdag kll 11.00! Men jag har bara hunnit diska och druckit kaffe&ätit frukost. Får ta resten sen!

Nu ska jag göra mig iordning sen dra iväg till jobbet :)

tjaaaooo



thailand 08
sitter i handen med min favorit drink ( :


Kommentarer
Postat av: Linda

va bra! ja vi mår bra vi, skönt me helg =)ja vi trivs jättebra här i lägenheten, lite vi behöver handla bara, matbord och förvaringsgrejer. ska ni åka till thailand eller nåt, tänkte eftersom du tagit sprutan?

2009-05-15 @ 12:45:34
URL: http://itsallaboutjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0