somliga har de. andra inte!

Guuuuud vad jag har tråkigt. Sitter här i soffan och kollar på internet efter några snygga sommarplagg. Finns inte så mycket än, kanske för att de bara är april : )

Men iaf, så har vi vattenmelon i kylen, undra om jag inte ska gå och skära upp lite? Eller kanske åka in och sola? Ringde precis till Antonia, men hon var då påväg till södertälje, Så hon kan man ju inte gå över till. hehe. Men som tur är så ska hon ringa sen, och då ska vi ses. Kanske ska ta med henne ut på en promenad.

Jag måste oxå fixa ett jobb, vilket jag försöker göra hela tiden! Ringer runt och skickar CV. men de flesta jobben jag vill ha kräver en utbildning och de får mig på andra tankar! Kanske jag ska börja plugga till de jag vekligen vill bli?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0