Tråkiga måndag

Jag är jätte dålig på att uppdatera. i know. Men somsagt är min internet bajssegt. Ska försöka bättra mig. Just nu sitter jag på jobbet och har precis ätit lunch. De blev gårdagens middag som Micke lagade. "Makaroner&köttfärsås" muuums.

Idag är när jag slutar så måste jag fixa mera galgar, får inte upp mina kläder :/ blir galen. Sen måste jag verkligen försöka rensa lite mera kartonger men vi kan inte göra så mycket i vardagsrummet eller hallen för vi ska få om tapetserat, men vem vet när som kommer? hmm. 

Helgen

Fredags så gjorde jag inte så mycket, gick hem till Emil med Micke, keso, örnis sara var ju redan där ( : Satt där hela kvällen typ. Ramlade in folk ju mer klockan blev (: Sen somnade inte jag och Micke förens kanske 04.30

Lördagen va de match som gällde Rimbo-Mariehamn. Vilka tror ni vann? VI såklart . hihi.. Sen åkte jag upp till Mammi och åt sen åkte jag vidare till Mormor där min lilla och världens sötaste kusin va. Vi busade och myste. Sen va de dags för honom och bada, och de gillades inte så speciellt mycket. Sen vart klockan lite mycket och jag for vidare hem för att vänta besök av Chrille&Marielle. Vi jag Micke Chrille & Marielle slängde oss i soffan och slocknade direkt. Så vi gjorde faktist inte så mycket.

Söndagen blev väldigt väldigt lugn. Micke åkte på match så jag Chrille&Marielle gjorde absolut ingenting. Jo vi åkte iof en sväng med bilen, men mycke så mer vart de inte. Sen senare fram emot kvällen så låg jag och Micke bara och myste i soffan och kollade på film. Dock somnade jag. hehe tröttmössa som jag är ( :

De va lite om helgen. Vad har ni gjort?

xoxo



 Bild, sommaren 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0