MÅNDAG = FLYTT

Ojojoj, här har jag inte skrivit sen i fredag (: Har inte haft tid, har inte orkar/haft lust.

Men nu är jag på G igen.. Idag är de måndag vilket innebär flytt för mig och min älskling. Vi höll på hela dagen igår och packa så nu är inte inte mycket kvar, vilket är skönt. Men de tar ju en sådan himla tid att packa. Sen slutar inte Micke förens kl 15.00 Men hans mamma och lillebror hjälper till . De första flyttlasset går kl 13.00 (jag längtar) Min mamma kan dock inte hjälpa till eftersom hon har stelopererat ryggen 2ggr och de innebär att hon inte får göra tunga lyft. Jag och Micke flyttar dessutom högst upp i lägenheten

Sen nu måste jag sätta lite fart igen. Och återkommer senare om hur de går.

Önska mig lycka till ( ;

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0