Äntligen.

Nu är vi äntligen färdiga med flytten. Så himla skönt. Lämnade nycklarna igår. Nu är de bara de "roliga" kvar ( :

Nu ska vi köpa lite nya möbler, tapetsera om, men de får vi gratis av hyresvärden. Fast bara i hallen&vardagsrummet. För i köket&sovrummet är de ny tapetserat. Väldigt fina faktist.

Så nu sitter jag och kikar lite på internet på lite grejjer som jag ska visa Micke sen och kolla vad han tycker.
Jag jobbar tills kl 13.00 Sen får jag besök av mormor och mina småkusiner Maja & Melwin kl 15. Så innan dess ska jag försöka plocka med lite kläder och ringa till boxer för våra kanaler funkar inte :/

Vi hörs lite senare

xoxo

Kommentarer
Postat av: alice

vad kul att ni hittat lägenhet, å så snabbt! grattis :)

2009-03-04 @ 15:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0