Jag&min pojkvän ( :

Vad heter ni? Linda sievertson / Mikael bergdahl
Hur träffades ni? Rimbo leisureCenter cupen 200. Han bjöd upp mig på tryckare :)
Hur länge har ni varit tillsammans? vi har vart tillsammans till&från sen vi var 13 : ) men nu är de på riktigt ;)
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Japp
Isåfall, vem kör bäst? Micke måste jag nog erkänna : )
Kommer du ihåg er första kyss? Ja <3 den glömmer man aldrig
Vem sa "Jag älskar dig" först? tror de v a Micke :p
Vem är äldst? Micke
Vilka stjärntecken är ni? jugfrur båda två
Vem fyller först på året? Jag
Vem sjunger bäst? Jag :)
Håller ni i handen på stan? Ja <3
Var nån av er oskuld när ni träffades? Japp (första gången vi träffades)
Blev du kär i första ögonkastet? såklart
Har ni någon speciell låt? aaa
Har ni stora framtidsplaner? ja de tror jag nog ;)
Har ni gråtit i varandras armar? ja
Har ni varit utomlands tillammans? nej
Vilket är ert bästa minne? många underbara minnen
Vem lagar bäst mat? jag :)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?  spelar handboll/är med vänner/ myser
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? ja såklart
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? nej
Blir du lätt svartsjuk? aa tyvärr
Brukar ni bråka? händer
Ringer eller SMS:ar ni mest? bådeoch
Brukar nån av er prata i sömnen? de kan hända ( :


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh. tack detsamma.

2009-02-18 @ 18:34:56
URL: http://loadedgun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0