Fredag den 13

Kom just på att de är fredag den 13 idag. Otur/skräckdagen så idag ska jag nog tvinga Micke till att kolla på skräck film ( : Men han tycker inte de är så kul att kolla på de med mig för jag blundar istort sätt hela filmen. Sen ligger/sitter jag aldrig still när de är spännande eller läskigt. Men jag har blivit bättre på att kolla nu än jag var förr. Älskar skräckfilmer, Men ni undrar säker varför jag inte kollar på dom då? Jo för jag vill bara ha dendär känslan i magen ni vet. Men nog om de..

Har ni haft någon otur såhär på morgonkvisten? De har jag. Och jag undrar bara vad som kommer hända härnäst?






 


Kommentarer
Postat av: Caroline

HAHA, ja just nu gör jag de har ju inge photoshop för har tagit bort de :S

2009-02-13 @ 09:34:14
URL: http://caracara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0